van schiphol naar hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu van schiphol naar hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

van schiphol naar hongkong

Blijf op de hoogte en volg Hanny

16 April 2014 | Hong Kong, Hongkong

Inmiddels in Hongkong na een lange reis van 12 uur. We wachten nu op het volgende vliegtuig naar Kuala Lumpur. Dan nog ongeveer 4 uur vliegen. Wordt vervolgd....

  • 16 April 2014 - 08:03

    Jeanne:

    Ik hoop dat je reis goed gegaan is en van af morgen genieten gr xx

  • 16 April 2014 - 09:24

    Antonet:

    fijn dat we weten dat alles al goed is gegaan
    ik heb nog nooit zoveel aan je dacht
    nog even en dan kan echt de vakantie beginnen

  • 16 April 2014 - 15:39

    Rinske:

    lieve Hanny, heel veel plezier. ik hoop dat je het enorm naar je zin hebt daar. Lieve dikke knuffel van Rinske xxxxx

  • 16 April 2014 - 16:20

    Jeanne:

    Hoi fijn om te lezen dat je vlucht tot nog toe goed verlopen is .En nu de volgende stap en dat is genieten !!!Groetjes Cor & Jeanne.

  • 16 April 2014 - 18:13

    Barbara:

    Nu ik dit schrijf ben je als het goed is op plaats van bestemming. Even uitrusten en dan vol ertegen aan.Have Fun


  • 16 April 2014 - 18:23

    Mieke&Leo:

    Inmiddels op de plaats van bestemming aangekomen. Nu begint het grote avontuur. Geniet er van, wij houden je verslagen bij.
    Miek&Leo

  • 16 April 2014 - 19:04

    Leonie:

    Tante Hanny, heel veel plezier op je avontuur! maak maar veel foto's dan kunnen wij er daarna ook van meegenieten! Wij wachten op het volgende verhaal!

    Dikke kus uit Amsterdam


  • 17 April 2014 - 18:59

    Jan En Ria:

    spannend zo ver van huis geniet ervan, we blijven het volgen,
    groetjes Jan en Ria.

  • 18 April 2014 - 09:23

    Bernadet:

    Hoi Hannie,
    Ik heb je eerste foto bekeken, ben benieuwd naar de volgende.
    Veel plezier!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hongkong

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 8509

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: