Mijn eerste reis naar Maleisie China Hongkong - Reisverslag uit Best, Nederland van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis naar Maleisie China Hongkong - Reisverslag uit Best, Nederland van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis naar Maleisie China Hongkong

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

06 April 2014 | Nederland, Best

Volgende week dinsdag op 15 april vertrek ik naar China met Moon mijn reisgenoot die uit China afkomstig is en mij voor deze reis heeft uitgenodigd.
We vertrekken vanaf Amsterdam Schiphol.
Voor deze reis heb ik al diverse dingen geregeld zoals Paspoort Visum inentingen, medicijnen reis verzekering. Ik moet nog diverse dingen regelen. maar ik heb nog ruim een week de tijd.
Verheug me er wel heel erg op maar vind het anderzijds ook wel weer heel spannend.
Wordt vervolgd.
Hanny

  • 06 April 2014 - 21:16

    Ellen:

    Nog 9 nachtjes slapen.......spannend hoor

  • 07 April 2014 - 19:05

    Karin:

    Oooohh Hanny, het komt nu echt dichterbij, aftellen geblazen. Wat een goed idee om deze blog te openen, ik ga je zeker volgen!

  • 07 April 2014 - 22:07

    Barbara:

    Hanny je gaat een geweldige reis maken. Je hoeft alleen maar te genieten van de vele indrukken die je op gaat doen tijdens je China avontuur.En de dames zullen goed voor he zorgen. De tijd zal omvliegen. Ik ben jaloers op je maar gun het je natuurlijk van harte. Have fun. Xxx Babs

  • 08 April 2014 - 09:18

    Hanny Van Laarhoven:

    Leuk dat jullie me gaan volgen .

  • 10 April 2014 - 16:17

    Willeke:

    Oeps, het is bijna zover! Heel leuk dat we een beetje met jou op reis gaan! Geniet met volle teugen! Ik wacht je verhalen met spanning af. Liefs, Willeke

  • 10 April 2014 - 18:30

    Hanny Van Laarhoven:

    Het begint nu inderdaad op te schieten nog 5 nachtjes slapen en dan is het zo ver.

  • 11 April 2014 - 14:21

    Ella Van Keulen:

    Hanny nog 4 nachtjes voor je aan je groot avontuur kunt beginnen , Naar China het lijkt mij een hele spannende reis , geniet er van Hanny en ik ga je zeker volgen .
    Gr Ella .

  • 11 April 2014 - 16:30

    Christien:

    Nog even Hanny, wat zal jij veel te zien krijgen en ervaren hoe of het leven daar is.
    Geniet met volle teugen en weet dat er mensen zijn die jou vergezellen op je reis, ook al is het van een afstand.
    Ik wens je een supermooie reis met veel mooie momenten waar je met plezier aan terug denkt als je weer thuis bent.

    liefs en groetjes, Christien

  • 11 April 2014 - 23:09

    Hanny Van Laarhoven:

    Ik hoop jullie een beetje mee te laten genieten van mijn reis,
    Ik zal proberen regelmatig een verlagen te make en wat foto's toe te voegen,

  • 13 April 2014 - 19:32

    Anja Bakker:

    Nog 2 nachtjes slapen en dan....... Een geweldige tijd toegewenst!
    Groetjes,
    Anja

  • 14 April 2014 - 10:31

    Antonet:

    Fijn dat je de reis met ons wil delen,
    wij hopen dat je erg geniet van de wel verdiende reis.
    Ik zal je erg missen zeker ons maandag uurtje.
    groetjes Antonet.

  • 14 April 2014 - 12:03

    Jeanne:

    Hanny ik wens je een super mooie tijd in china geniet van alle mooie momenten en zien graag je verslagen te gemoet liefs je zus

  • 14 April 2014 - 18:19

    Imke:

    Heel veel plezier hanny geniet er lekker van!! Wij gaan jou mooie, gezellige, grappige verhalen volgen
    Hier dus hou ons maar goed op de hoogte!

    Liefs imke

  • 14 April 2014 - 18:39

    Ellen:

    Lieve mam, morgen is het zo ver, dan brengen we je naar Schiphol. Heel spannend allemaal. We gaan je ontzettend missen, maar hopen dat je een geweldige, indrukwekkende, mooie reis gaat maken. Eentje om nooit te vergeten. Vijf weken is vooral voor Romy en Jesse op dit moment bijna niet te overzien, maar....time files when your having fun. Geniet en breng de mooie verhalen en herinneringen maar weer mee naar ons toe. Liefs Ellen en de rest.

  • 14 April 2014 - 19:09

    Lieve Allemaal:

    Lieve kinderen en kleinkinderen en alle familie en vrienden die al gereageerd hebben en mij een fantastische reis en heel veel goede wensen hebben gezonden, allemaal heel erg bedankt. ik ga jullie allemaal missen maar ik kom straks terug met heel veel verhalen en foto's via dit blog hoop ik jullie allemaal een beetje te laten meegenieten van mijn reis. Mijn koffers zijn gepakt, en mijn avontuur begint morgen. Groetjes en tot over 5 weken.
    Liefs Hanny

  • 14 April 2014 - 20:03

    Romy:

    Lieve oma, een hele goede reis! Ik ga je missen!! Geniet ervan!
    Ik hou van je xxx Romy

  • 14 April 2014 - 20:27

    Jesse:

    Lieve oma, heel veel plezier op je vakantie! Ik ga je heel erg missen, maar vijf weken, dat vliegt zo voorbij. Heel veel liefs en kusjes jesse

  • 15 April 2014 - 11:30

    Jeanne :

    Hoi Hanny

    Ik ben blij dat je gisteren nog even gebeld heb en nu gaat alles goed hoor.
    Nogmaals een hele mooie en fantastische vakantie in China en ik vind het leuk dat ik alles mag meemaken.
    Geniet ervan want de vijf weken zijn zo om .
    Heel veel groetjes van Cor en Jeanne.

  • 16 April 2014 - 13:39

    Famke:

    Lieve Hanny, heel veel plezier op je lange reis. Geniet ervan! Dikke kus en knuffels van Famke! XX

  • 23 April 2014 - 09:44

    Ton:

    Hoi Hanny,
    Nog bedankt voor je felicitatie. Hopelijk geniet je nu van je bijzondere reis. We zijn benieuwd naar de foto's en verhalen over een paar weekjes.
    Veel plezier nog en tot over even.
    Groeten,
    Ton, Caroline, Mirte en Sjoerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 8519

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: