kuala lumpur - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu kuala lumpur - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

kuala lumpur

Door: 30 april

Blijf op de hoogte en volg Hanny

30 April 2014 | Hong Kong, Hongkong

Hoi,
Gisteren in Kuala lumpur aangekomen na een reis van 2,5 uur
Nadat we gedoucht en gegeten hadden zijn we de stad gaan verkennen,
Tachtiger stad met zijn twintowers geweldig om te zien zijn meer dan 100 etages hoog
We zijn daarna nog wat gaan drinken en été en waren om 0.00 uur weer in het hotel. Het is hier nu 5.30 s'morgens we vertrekken zometeen naar het vliegveld en dan naar Hongkong voor een nieuw avontuur jullie horen het nog.
Liefs Hanny

  • 01 Mei 2014 - 00:08

    Jeanne:

    Hannie ik wens je weer een goede reis en tot horens maar weer gr je zus xx

  • 01 Mei 2014 - 08:30

    Anja Bakker:

    Hoi Hanny,
    Het is leuk hoor om zo iedere keer iets van je te horen. Volgens mij heb je een druk programma. Is het met de temperatuur nog een beetje uit te houden? Wat eten en drinken betreft kom je niks te kort, lees ik. Geniet verder van je reis en houd het gezond!
    Groetjes en tot mails!
    Anja

  • 01 Mei 2014 - 11:41

    Henk Heijmans:

    Hoi Hannie,

    Even een paar woordjes van mij vanuit Eindhoven.

    Ik zal jou" Kees in de gaten houden""

    En als er iets byzonder is laat ik het weten., maar tot
    op heden gaat alles goed.

    ToT ziens, gegroet Henk






  • 01 Mei 2014 - 20:48

    Joke En Jack Van Mil:

    Hoi Hanny,

    Goede reis naar Hongkong!Geniet ervan!!
    Groetjes aan Moon en Victor.
    Liefs,Joke en Jack.

  • 02 Mei 2014 - 12:36

    Antonet:

    Hoi Hanny .

    Je hebt 't wel druk, maar dan zien je ook wat.
    Helemaal super ,als ik dit allemaal lees ben ik ook wel een beetjes jaloers .
    Maar o jij gaat nog wel eens in China een beurs bezoeken .
    En vraag je,heb je misschien zin om me te gaan?

    Schrijf al wat je wilt onthouden op ,want je hoofd zal al vol zitten met zo'n grote wereldreis.

    Groetjes je schoonzus.

  • 02 Mei 2014 - 14:07

    Hanny Van Laarhoven:

    hoi schoonzusje. op je vraag lomé ik als ik thuis nen terug okeaar het is wel de moeite waard. tot gauw liefs. Hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hongkong

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 8499

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: