singapore - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu singapore - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

singapore

Door: 28 april

Blijf op de hoogte en volg Hanny

28 April 2014 | Hong Kong, Hongkong

Hoi, hier ben ik weer, vandaag singapore bekeken prachtige stad met alleen maar hele hoge gebouwen, van meer dan 100 verdiepingen je zal er maar wonen.
We zijn naar een hele grote chinese tempel geweest' hier was echt alles goud wat er blonk, mocht niet zonder staal binnen had blote schouders maar kreeg daar een tod om
Morgen om 14.00 uur vertrekken we hier weer, de broer van Silverstone haar man heeft met ons de hele stad door gereden.we hebben ook hier weer goed gegeten, ze eten hier de hele dag. Ben nogniet ziek geweest maar als je hier de eeetgelegenheden ziet zou jedenken dat ka6n niet anders, ik let wel op wat ik eet.we vvertrekken donddrdagwe weer naar Kuala lumpur en vrijdag naar Hongkong.
Vandaar zaterdag naar China. Nu dat was het weer ik stuur nog een paar foto's. Liefs Hanny

  • 29 April 2014 - 23:02

    Henk Heijmans:

    Hallo Hanny, ik ben Henk Heijmans en ik ben vanavond bij jou Kees geweest.
    hij was vanavond erg braaf alleen deed hij erg veel plagen, maar dat zijn
    we gewent .We hebben gezellig zitten babbelen. Ik ga nu eindigen, veel plezier
    daar. en tot horens. afz. Henk

  • 30 April 2014 - 07:48

    Hanny Van Laarhoven:

    Hoi henk bedankt voor je reaktie pas je een beetje op mijn Kees Liefs Hanny

  • 30 April 2014 - 15:04

    Jeanneh:

    Heb je toch wifi hier niks nieuws te melden maar vind het gezellig om je te horen tot horens gr x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hongkong

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 8518

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: