maleisië - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu maleisië - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

maleisië

Door: hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

18 April 2014 | Hong Kong, Hongkong

Hallo allemaal,
Inmiddels alweer 2 volle dagen in maleisië, gisteren uitgerust van de toch wel vermoeiende reis, gisteren. 17 april met vrienden van Victor en Moon uitten geweest, s' avonds naar een karaoke bar geweest heel populair hier
Er wordt veel gezongen en veel gedronken,wel gezellig

Vandaag 18 april uitgeslapen, en naar een groot winkelcentrum geweest. Vanmiddag met vrienden van Moon en hun kinderen naar een termaat bad. Heerlijk gegeten bij vriendin van Moon. Waar ik nu gebruik ma maken vsnu de wife.
Allemaal heel eg bedankt voor jullie reakties, ben er erg blij mee, toch een stukje thuis in maleisië te hebben.
Hou jullie op de hoogte

  • 18 April 2014 - 14:41

    Jeanne:

    Na talloze keren gekeken te hebben ben ik heel blij met je berichtje fijn dat je het zo naar je zin hebten dat de reis allemaal goed gegegaan isEllen had ons daar over gebeld nou nog heel veel plezieren niet te lang wachten met je volgende bericht lieve gr Jeanne

  • 18 April 2014 - 14:46

    Hanny Van Laarhoven:

    Ik heb niet overal internet dus moet ik kijken wanneer ik het boog kan bijwerken
    Liefs Hanny

  • 18 April 2014 - 14:55

    Barbara:

    Hoi Hanny
    Fijn dat je het naar je zin hebt. Let je er wel op dat we je niet kunnen rollen als je terug bent met al dat eten en drinken ;-)

  • 18 April 2014 - 15:05

    Antonet:

    Fijn dat we een bericht van je krijgen ,maar prima toch zingen en drinken!
    Zo voel je daar ook zo thuis met zo warm familie.
    Hanny ik heb mijn computer nog nooit zoveel gebruikt als de afgelopen dagen.
    groetjes en lekker genieten.
    tot de volgende keer. Antonet

  • 18 April 2014 - 15:42

    Anja Bakker:

    Hoi, Hanny,
    Leuk om iets van je te lezen. Geniet van alles wat je mee gaat maken. En, valt het chinees eten mee? Doe de groeten aan Moon.
    Ik wacht op je volgende verslag.
    Groetjes,
    Anja

  • 18 April 2014 - 15:45

    Monique:

    hoi Hanny,
    G
    oed om te lezen dat je het goed naar je zin hebt.
    groetjes René en Monique

  • 18 April 2014 - 16:38

    Marianne:

    Hoi Hanny,
    Leuk om te lezen allemaal. Het is wel een end weg he! Toch een lange zit in zo'n vliegtuig, maar ja, dat moet je er allemaal voor over hebben. Wij hopen dat je het heel erg naar je zin zult hebben, we zullen je volgen. Geniet ervanM
    Groetjes Jos, Marianne, Evi en Jilles

  • 18 April 2014 - 18:42

    Jan En Ria:

    fijn te horen dat het goed gaat valt de temperatuur nog mee? lekker eten en laat je maar lekker verwennen
    groetjes van ons.

  • 19 April 2014 - 19:05

    Ella Van Keulen:

    Hoi Hanny wat fijn dat alles goed is ik hoop dat je daar een hele spannende tijd mag beleven,geniet er van .
    Gr van Ella .

  • 21 April 2014 - 08:59

    Jeanne:

    Hallo Hanny hoe gaat het daar bij jullie ik ben zo beniewt hoe je het maakt denk veel aan je gr voor jullie alle en gauw tot horens hoop ik dikke knuffel

  • 21 April 2014 - 09:18

    Hanny Van Laarhoven:

    Lieve vrienden en familie allemaal heel erg bedankt, heb het wel naar mijn zin hier..de taal is hier wel een handicap verder nul komma nul van de mensen zijn hier heel gasrvrij en aardig de meeste spreken geen engels. Liefs Hanny

  • 21 April 2014 - 12:52

    Jeanne:

    Hoi Hanny net je berichtje pas gelezen en wat is het een genieten en hoe is het weer ?
    Niet al te heet hoop ik voor je maar verder heb je het wel naar je zin lezen wij.
    groetjes Cor& Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hongkong

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 8506

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: