hongkong - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu hongkong - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

hongkong

Door: 16 mei

Blijf op de hoogte en volg Hanny

16 Mei 2014 | China, Ganzhou

Hoi, dit wordt een van de laatste blog verslagen, we zijn vanmiddag weer in Hongkong gearriveerd na een bus reis van bijna 2 uur.
Gisteren Hebben we in China nog van een tocht langs de zee genoten we hadden toen een middag mooi weer. We zijn vanmiddag en ook vanavond nog in Hongkong gaan shoppen. Ik was kei kapot. Kon bijna niet meet lopen. We zijn in het hotel meteen onder de douche
Gegaan en in ons bed gekropen het is een heel luxe hotel maar de kamers zijn zo ontzettend klein, we kunnen onze koffer nergens neer zetten behalve onder het bed niet erg handig. Morgen krijgen we een 3 persoons kamer Victor komt 2 zachtjes naar Hongkong
Nog 3 nachtjes en dan naar huis . Mocht ik niet meer in de gelegenheid zijn om mijn blog bij te houden dan horen jullie van mij
Zodra. Ik thuis ben ik hoop dat jullie allemaal mee hebben kunnen genieten van mijn reis, ik heb wel heel erg genoten vanu jullie reakties
Liefs Hanny

  • 16 Mei 2014 - 19:34

    Joke En Jack Van Mil:

    Hallo Hanny,
    Ja, genoten hebben we in ieder geval van jouw reisverslagen!Met de landkaart erbij kon ik me zo ongeveer voorstellen waar jullie je bevonden!
    Het zal wel een hele bijzondere ervaring zijn geweest.Als je weer voet op Nederlandse bodem hebt gezet,hoop ik te zijner tijd nog eens iets over deze geweldige reis te horen!!
    Nog een paar hele fijne dagen en een voorspoedige reis naar Best!!
    Alle goeds,groetjes aan Moon en Victor en alle drie een goede reis naar Nederland!
    Alvast:WELKOM THUIS!!!!
    Liefs, Joke en Jack.

  • 16 Mei 2014 - 23:05

    Antonet:

    Hoi Hanny.
    `t was geweldig ik heb er van genoten,en keek er naar uit
    naar je reisverslagen,
    Zo was ver weg even dicht bij.
    Maar aan alles komt een eind.
    Gelukkig over een paar dagen thuis,ook fijn.
    Hanny Moon en Victor,een goede en veilige reis.
    groetjes uit oirschot.













  • 16 Mei 2014 - 23:23

    Jeanne:

    Hallo Hannie je treft het wel want het is als je thuis komt hier27 gr dus heel mooi weer kan je was lekker drogen dinsdag oppassen maar ik kom zo spoedig mogelijk naar je verhalen luisteren.geniet nog maar een paar dagen en een hele goede reis terug ook voor Moon lieve gr en tot gauw dikke knuffel

  • 17 Mei 2014 - 16:25

    Ria:

    hoi Hanny,
    het zit er bijna op voor jou een hele belevenis, het was heel leuk om je verhalen te lezen
    en straks om ze helemaal te horen geniet nog van de laatste dagen en een goede reis weer terug
    groetjes van ons.

  • 17 Mei 2014 - 19:25

    Jeanne M:

    Hallo Hanny
    We hebben zeker genoten van je reisverslagen en daarom zijn we ook een beetje in China geweest
    Wat een bijzondere vakantie heb je gehad eentje om nooit te vergeten.
    Geniet nog maar de laatste dagen samen met Moon en Victor.
    Wij wensen jullie een goede en veilige vlucht naar huis alle drie.
    Ik hoop meer verhalen te horen als je thuis bent Hanny.
    Groetjes van ons
    Cor & Jeanne.

  • 18 Mei 2014 - 11:18

    Leo Spanjers:

    Hallo Hanny,
    Een geweldige reis en ervaring voor je. Ik denk de reis van je leven. Zoveel gedaan en ondernomen, al die indrukken die je opdoet is soms mischien wel wat veel van het goede. We horen het t.z.t. je verhaal wel. Iedereen is weer blij als je thuis bent. Zeker jou Kees !!!. Hij heeft veel ondernomen en ziet er gezond uit. Gaat graag uit eten en eet dan niet allen de gewone BRABANTSE kost maar ook van een heerlijke CHINEESE hap is hij niet vies. Hanny wij wensen jullie allen nog fijne dagen en een voorspoedige reis naar huis.
    Groetjes Mieke&Leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Ganzhou

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 8489

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: