malakka - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu malakka - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

malakka

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

26 April 2014 | Hong Kong, Hongkong

Hallo hier. Ben ik weer, www zijn gisterennaar Malakka vertrokken waar we 2 dagen in een chic appartementen hebben genoteerd met verschillende zwembaden 1dag heerlijk gezwommen en een wandeling door de stad gemaakt. Vandaag ineen hoge toren Malakka bekeken en heel veel foto gemaakt na de lunch groot winkel centrum. Bezocht..Vanmorgen geluncht je wilt niet weten wat ze hier ontbijten.
Het enige normale voor mij was een snee geroosterd brood met een gebakken ei.ze eten hier 3 keer per dag warm
.de 28e gaan we 2 dagen naar Singapore. Daarna vliegen we 1 mei naar Hongkong..het is hier erg warm maar wel goed voor mijn spieren. We gaan nu naar de bijstellen. Groetjes en tot mails. Hanny

  • 26 April 2014 - 12:15

    Jeanne:

    Hallo Hannie net je berichtje gelezen fijn om te lezen dat het zo goed gaat gisteren Kees gezien bij Tonhij maakt het ook goed heeft het druk en ook zijn dagen zijn goed gevuld en kan alles zelf jij hoeft staks niets meer te doen zo weer even bij gekletst geniet nog vol op en de gr voor jullie allemaal dikke kus Jeanne G

  • 26 April 2014 - 14:03

    Willeke:

    Hallo lieve Hanny,
    Tjeetje, jij maakt heel wat mee daar! Ben wel een beetje jaloers op je als ik dat zo allemaal lees. Wat zul jij veel indrukken te verwerken hebben. Ik vermoed dat de tijd voor jou voorbij vliegt. Dat wordt straks nog lang nagenieten. Dat nemen ze je nooit meer af!
    Hanny, geniet volop!
    Groetjes en liefs,
    Willeke

  • 26 April 2014 - 21:36

    Antonet:

    Dan Hanny.
    Wat heerlijk dat je zo van alles doet ,ook fijn een dagje rusten.
    Genieten dat doe je wel dat kunnen we wel lezen.
    veel groetjes van ons allemaal .
    en tot de volgende mail.

  • 26 April 2014 - 21:36

    Antonet:

    Dan Hanny.
    Wat heerlijk dat je zo van alles doet ,ook fijn een dagje rusten.
    Genieten dat doe je wel dat kunnen we wel lezen.
    veel groetjes van ons allemaal .
    en tot de volgende mail.

  • 27 April 2014 - 10:23

    Patricia:


    Wat klinkt dat super allemaal. Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Geniet ervan. Bedankt voor de kaart voor de verjaardag van Peter. Gaat ook allemaal goed dat voorwerk wat je thuis allemaal al hebt gedaan! Tot horens en de groetjes van ons.

  • 27 April 2014 - 11:22

    Erna:

    Hallo Hanny, wat geweldig om te lezen wat je allemaal meemaakt. Geniet van deze geweldige reis en wij blijven je volgen.
    Groetjes Erna, Paul, Floor en Sanne

  • 27 April 2014 - 11:32

    Karin:

    Jeetje Hanny, wat een belevenissen. klinkt erg goed allemaal. Wij willen natuurlijk wel meer foto's zien.....Blijf genieten daar, ik vind het erg leuk om op deze manier jou te kunnen volgen. X Karin

  • 27 April 2014 - 12:56

    Bernadet:

    Hoi Hanny,
    Het klinkt weer allemaal super leuk wat je hebt gedaan in Azië.
    Voor de komende dagen veel plezier in Singapore.
    Groetjes, bernadet

  • 27 April 2014 - 13:40

    Jeanne Maenhout:

    Hallo Hanny
    Wat een mooie dagen en geweldige uitstapjes heb je weer mee gemaakt.En ook wat dagen lekker ontspannen en genieten in een lekker zwembad.
    Geniet ook maar van de dagen dat je in Singapore bent want het is geweldige stad en erg schoon maar ook erg warm.
    Dat vonden onze jongens tenminste toen ze daar een paar dagen waren op doorreis naar New-Zealand
    Leuk ook om alles met je te mogen delen .
    Groetjes Cor & Jeanne.

  • 27 April 2014 - 18:16

    Jeanne:

    Hallo Hanny ik wil je toch even feliciteren met je zoon pak er daar maar een borel op grxxx

  • 28 April 2014 - 14:22

    Hanny Van Laarhoven:

    Hallo allemaal , ik geniet hier echt, het is hier eg warm, maar ik kan er goed tegen we zitten veel in de auto en die hebben allemaal airco soms zelfs te koud.
    Ook de restaurants of beter gezegd eet teentjes hebben allemaal hel veel ventilators.
    Gr. Hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hongkong

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 8511

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: