china - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu china - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

china

Door: 14 mei

Blijf op de hoogte en volg Hanny

14 Mei 2014 | China, Ganzhou

Hoi hier ben ik weer.
Maandag zijn we naar een andere stad vertrokken, we hebben daar bij een tante van Moon genoteerd, Het is een hele grote stad met alleen maar hele hoge appartementen complexen. We hebben daar verschillende groothandel bezocht. Je kan dit niet vergelijken met wat je bij ons onder groothandel verstaat. Het zijn gigantische pakhuizen met heel heel veel kleine winkeltjes. Met van alles en nog wat. Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel.
Maar wel leuk om een keer te zien, je kunt er gewoon kopen niks geen pasjes. Omdat het weer nog steeds niet mee werkt zijn we dinsdag weer in een andere omgeving naar z'n groothandel geweest, je hebt hier ook gigantische waren huizen ook hier een kijkje genomen. En toen gisteren weer naar het thuis adres. Nog 2 dagen en dan vrijdag naar Hongkong weer een stapje index richting naar huis.
Dinsdag ben ik er weer als alles mee zit. Heel veel groetjes en allemaal bedankt voor jullie berichtjes dat doet me heel erg goed.
Liefs Hanny

  • 14 Mei 2014 - 07:59

    Antonet:

    Dag Hannny.
    Ja de laatste week is begonnen.
    Ook fijn voor jouw maar ook voor ons ,
    Koop maar niet te veel ,anders is je koffer straks veel te zwaar.
    Je hebt prachtige foto`s gemaakt ,je ziet er goed uit.
    Ik kijk er ook naar uit dat ik je volgende week weer hoor en zie.
    Veel groetjes aan moon en Victor.
    Hanny geniet van de laatste dagen .
    groetjes van ons.

  • 14 Mei 2014 - 10:17

    Jeanne:

    Hallo Hannie leuk om weer wat van je te horen fijn dat je toch nog leuke dagen hebt ondanks het slechte weer mooie foto,s heb je weer bij je berichtje gedaan ik hoop voor jullie een goede en voorspoedige reis terug naar huis ben blij als ik je weer zie hele lieve gr voor jullie allemaal xxxx

  • 14 Mei 2014 - 11:14

    Jan En Ria:

    Hoi Hanny,
    leuk weer iets van je te horen je hebt al zoveel gezien en beleefd daar kun je jaren mee vooruit
    nu de laatste week nog is het lang genoeg geweest? ik denk dat het thuisfront er naar uitkijkt dat je weer
    voet zet op nederlandse bodem, ben ook benieuwd naar nog meer verhalen,
    heel veel groeten van ons en tot ziens

  • 14 Mei 2014 - 11:50

    Ellen:

    Jippie de laatste week! We zullen blij zijn als je weer hier bij ons in Best bent. De kinderen wilden volgende week dinsdag met jou bij een Chinees restaurant gaan eten......hahaha. Waarschijnlijk maar gewoon Hollandse pot maken? Geniet er nog van deze week en dan zie ik je de 20ste weer op Schiphol. Dikke knuffel van ons allemaal.

  • 14 Mei 2014 - 13:47

    Karin :

    Jeetje Hanny, wat een belevenissen allemaal. Nog maar een week te gaan, het is echt omgevlogen. Geniet nog even van de omgeving daar. Qua weer is het hier niet veel beter en ook veel kouder. Hier in Nederland zit iedereen met smacht op je te wachten.
    groetjes, Karin

  • 15 Mei 2014 - 22:48

    Jeanne M:

    Hoi Hanny .
    Weer bedankt voor je verslag en geniet nog maar even van de laatste dagen wat is het achteraf toch vlug gegaan en wat heb je veel gezien.
    Je zal deze reis ook nooit meer vergeten .
    Wat zal nog veel te vertellen hebben als je thuis bent en Kees en de kinderen en je 2 kleinkinderen wat zullen ze weer blij zijn dat je weer thuis bent.
    Hanny nog maar genieten van je laatste dagen in China.
    Groetjes Jeanne & Cor

  • 15 Mei 2014 - 22:55

    Jeanne M :

    Hoi Hanny .
    Nog even met mij ik heb ook je foto's net bekeken en je ziet er heel goed uit hoor.
    Maar dat kan ook niet anders van al dat en lekkere dingen.
    Ze hebben goed voor je gezorgd Moon en Victor en ook de familie en vrienden.
    Groetjes Jeanne

  • 16 Mei 2014 - 08:01

    Hanny:

    Ik ga zeker nog een paar dagen genieten we zijn nu in Hongkong.
    Gr. Hanny

  • 16 Mei 2014 - 08:50

    Antonet.:

    Hoi Hanny.
    Nu is je vakantie bijna voorbij,`
    `t zal wel een vermoeiende terug reis voor je zijn .
    Maar volgende week een paar dagen rusten en je bent weer vit.
    Sluit `t gezellig en fijn af je geweldige wereldreis, ik kijk er naar uit
    om je weer te zien en te horen.
    een goed en veilig vlucht,de groetjes aan Moon en Vicktor.
    Veel groetjes van uit oirschot.








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Ganzhou

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 8486

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: