china - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu china - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

china

Door: 14 mei

Blijf op de hoogte en volg Hanny

14 Mei 2014 | China, Ganzhou

Hoi hier ben ik weer.
Maandag zijn we naar een andere stad vertrokken, we hebben daar bij een tante van Moon genoteerd, Het is een hele grote stad met alleen maar hele hoge appartementen complexen. We hebben daar verschillende groothandel bezocht. Je kan dit niet vergelijken met wat je bij ons onder groothandel verstaat. Het zijn gigantische pakhuizen met heel heel veel kleine winkeltjes. Met van alles en nog wat. Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel.
Maar wel leuk om een keer te zien, je kunt er gewoon kopen niks geen pasjes. Omdat het weer nog steeds niet mee werkt zijn we dinsdag weer in een andere omgeving naar z'n groothandel geweest, je hebt hier ook gigantische waren huizen ook hier een kijkje genomen. En toen gisteren weer naar het thuis adres. Nog 2 dagen en dan vrijdag naar Hongkong weer een stapje index richting naar huis.
Dinsdag ben ik er weer als alles mee zit. Heel veel groetjes en allemaal bedankt voor jullie berichtjes dat doet me heel erg goed.
Liefs Hanny

  • 14 Mei 2014 - 07:54

    José Vlassak:

    Hoi Hanny
    War gaat t snel! Ik lees dat je dinsdag al weer thuis komt van je lange reis

    Ik wens je vanuit Turkye waar ik nu ben, een hele goede reis terug en natuurlijk voor nu nog mooie dagen.

    Groetjes
    José

  • 14 Mei 2014 - 20:49

    Hans:

    Hoi Hanny,

    De laatste dagen, de laatste loodjes.
    Inmiddels 4 weken onderweg en wat een indrukken heb je opgedaan.
    Wie had een jaar geleden gedacht dat je daar 5 weken zou rondtrekken.
    Een ervaring die niemand je nog ooit afneemt.
    Heel goed weer maar ook heel slecht zoals je het hier waarschijnlijk nooit hebt meegemaakt.
    Voor volgende week dinsdag hebben we hier ook goed weer besteld, anders is de overgang weer zo groot voor jullie.
    Laat je zelf de komende dagen nog maar even lekker verwennen, geniet van alles wat je ziet en meemaakt zodat je ons de komende tijd van je verhalen kunt laten genieten.
    De groetjes aan je reisgenoten.

    Tot volgende week!

  • 15 Mei 2014 - 03:56

    Hanny:

    Hoi Hans en José bedankt voor jullie lieve reacties José nog een fijne vakantie in Turkije.
    Hans inderdaad die ervaring nemen ze mij nooit meer af. Ik heb er va n genoten Heb mij soms ook wel erg alleen gevoeld . Ik hoop dinsdag in goede gezondheid voet op nederlandse bodem te zetten, tot dan.
    Liefs en
    De groetjes aan allemaal,
    Hanny

  • 15 Mei 2014 - 03:56

    Hanny:

    Hoi Hans en José bedankt voor jullie lieve reacties José nog een fijne vakantie in Turkije.
    Hans inderdaad die ervaring nemen ze mij nooit meer af. Ik heb er va n genoten Heb mij soms ook wel erg alleen gevoeld . Ik hoop dinsdag in goede gezondheid voet op nederlandse bodem te zetten, tot dan.
    Liefs en
    De groetjes aan allemaal,
    Hanny

  • 15 Mei 2014 - 03:56

    Hanny:

    Hoi Hans en José bedankt voor jullie lieve reacties José nog een fijne vakantie in Turkije.
    Hans inderdaad die ervaring nemen ze mij nooit meer af. Ik heb er va n genoten Heb mij soms ook wel erg alleen gevoeld . Ik hoop dinsdag in goede gezondheid voet op nederlandse bodem te zetten, tot dan.
    Liefs en
    De groetjes aan allemaal,
    Hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Ganzhou

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 8485

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: