china - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu china - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

china

Door: 9 mei

Blijf op de hoogte en volg Hanny

09 Mei 2014 | China, Ganzhou

Gisteren in een ander deel van China aangekomen.
Het is hier wel veel mooier. Vlak bij zee en de bergen. Hier een mooi appartement. Schoon en een beter bed. Wel op de grond slapen. Het regent en onweerd hier al 2 dagen. Dus we kunnen niet veel doen.
Gisteren zijn we met een aantal mensen gaan eten see foot. Er staan heel veel bakken met vis, je kan zelf kiezen wat voor vis je wilt die worden dan ter plekke klaar gemaakt vers en lekker.
Vanmorgen zijn we in een restaurant gaan ontbijten, een echt chinees ontbijt, wel lekker, maar alles warm 7 soorten gerechten. Lust niet alles.
Daarna in de stromende regen even rond gekeken en bij de Mac cappucino gedronken. Nu even tijd voor mijn blog, wel wifi maar heel slecht. Dus ik hoop st het aankomt. Tot gauw maar weer. Liefs Hanny

  • 09 Mei 2014 - 06:51

    Jeanne:

    Hallo Hannie ik had dit berichtje nog niet gelezen maar zie nu dat het weer bij jullie ook niet best isdan verlang je denk ik wel naar je bedje thuis we weten het allemaal oost west thuis is het bestgeniet toch nog maar van je tijd daar en hoop weer gauw iets van je te horen liefs Jeanne

  • 09 Mei 2014 - 10:12

    Antonet:

    Hoi Hanny wat fijn dat we weer iets van je hoor
    deze keer duurde `t wel erg lang voor mij.
    geweldig, weer een ander deel van china .
    wel fijn dat je vrije tijd voor je eigen hebt ,en als er wiffi
    is kun je lekker aan foto`s en verslag werken en dan rust je ook wat uit.
    ja ik begrijp dat je niet alles lust ,toch fijn dat je lichaam zo sterk is ,
    warmte, activieten eten en andere huisvesting je doet `t toch maar.
    fijne dagen groetjes aan Moon en Victor.
    Hanny tot de volgende mail .


  • 11 Mei 2014 - 06:19

    Hanny Van Laarhoven:

    Hoi.allemaal'het is hier heel slecht weer alleen maar heel veel regen, dus we komen bijna niet buiten, gisteren avond was het droog nadat we heel lekker hebben gegeten bij familie vn Moon hebben we een heel eind gewandeld we zijn ook nog naar zee geweest en een chinese tempel.
    Vandaag heeft het alleen nog maar heel hard geregend dus ik ben nog niet buiten geweest heb wel een mooie roos gehad vn kinderen van een tante van Moon omdat het moederdag is lief he.
    Allemaal een fijne moederdag en zondag. Liefs Hanny

  • 11 Mei 2014 - 13:15

    Jeanne :

    Hallo Hanny.
    Jammer dat het slecht weer is maar troost je eigen het is hier niet veel beter.
    Ook regen en koud maar voor jou is het erger want jij hebt vakantie hé Hanny.
    Maar na regen komt zonneschijn ook voor jou daar in China .
    Wat leuk dat je een roos gekregen hebt dan had je toch een beetje Moederdag.
    Ik kijk weer uit naar je volgende verslag en geniet ook de komende weken want je ziet wel het gaat toch erg hard die 5 weken.
    Heel veel groetjes van ons.
    Cor & Jeanne

  • 12 Mei 2014 - 06:37

    Jeanne:

    Hallo Hannie zelfs hier laten ze op t.v zien de overstromingen in China ik hoop dat het niet bij jullie is leuk dat ze ook aan jou gedacht hebben voor moederdag we houden wel weer contact gr voor Moon en Victor en heel veel liefs voor jou nog maar 8gr

  • 12 Mei 2014 - 14:11

    Antonet.:

    Hoi Hanny.
    gezellig ook in china moederdag ze denken ook overal aan.
    Jammer van `t weer ,gaat de temperatuur dan ook omlaag?
    de laatste week ,ook fijn om weer een beetje je vakantieprogramma af te sluiten.
    Geniet nog van de dagen,en tot de volgende mail
    groetjes van ons

  • 13 Mei 2014 - 12:03

    Ton:

    Hoi Hanny,
    Hopelijk klaart het nog op, zodat je de laatste dagen van de reis wat meer kunt gaan zien en doen.
    Geniet er nog van en tot binnenkort!
    Groetjes,
    Ton, Caroline, Mirte en Sjoerd

  • 14 Mei 2014 - 01:01

    Willeke:

    Hoi Hanny,
    Vervelend dat je daar zo'n slecht weer hebt maar troost je, hier is het ook petweer. Kun je alle indrukken goed verwerken? Je zult wel een soort van dagboek bijhouden want anders weet je op een gegeven moment niet meer wat en waar je iets beleefd hebt. Ik hoop dat je rug het een beetje volhoudt want de bedden zijn daar niet luxe, begrijp ik. Nog een weekje en dan weer lekker thuis. Welke dag kom je precies terug? Je zult er wel naar uitkijken om iedereen weer te zien. Geniet nog!
    Groetjes, Willeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Ganzhou

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 8496

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: