china - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu china - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

china

Door: 4 mei

Blijf op de hoogte en volg Hanny

04 Mei 2014 | China, Ganzhou

Gisteren naar een grote vakbeurs geweest, heel interessant, wel vermoeiend, de reis er naar toe duurde ruim 2 uur we werden eerst met de auto naar het station gebracht, een rit van ruim 3 kwartier.
Daarna met een hoogers snelheidscontroles trein zoiets als de talys bij ons ruim een uur en toen nog met de metro, de metro hier in china nou dan voel je je echt als een haring in een ton. Zo druk je wordt gewoon in de metro geperst. Toen we terug gingen was het nog een grotere ramp. Je houdt het echt niet voor mogelijk hoeveel mensen er hier rond lopen. De flat gebouwen zijn hier heel erg hoog soms heel mooi, en dan zie je er weer waar je nog niet in wil wonen al kreeg je er geld bij.
Wel heel slecht geslapen ik lig hier gewoon op een plank, en dan verlang ik toch wel heel erg naar huis, vandaag zijn ze voor mij een matras en een kussen gaan kopen want ze zijn wel heel erg bezorgd om me en heel erg lief. Dus vannacht hoop ik te kunnen slapen. We wilde vanmorgen hier gaan wandelen maar het begon heel hard te regenen dus hebben we maar boodschappen gedaan en gaan lunchen en nu zit ik heerlijk relaxte mijn boog in te vullen ik wens jullie
Nog een fijne zondag toe.
Groetjes Hanny

  • 04 Mei 2014 - 08:52

    Willeke:

    Hallo Hanny,
    Een compleet andere wereld daar, begrijp ik uit je verhalen. Niet zo best voor je rug om zo te slapen, zijn ze dat daar gewend? Fijn dat ze meteen wat voor je regelen want als je niet slaapt kun je overdag niet echt genieten, denk ik. Ga je je eigen bedje straks wel extra waarderen!:)
    Hanny, geniet en ik ben heel benieuwd naar al je verhalen als je weer terug bent.
    Groetjes en liefs, Willeke

  • 04 Mei 2014 - 09:28

    Hanny Van Laarhoven:

    Ja ze slapen hier allemaal zo, ben vandaag in verschillende winkels geweest, en bijna allemaal hele harde bedden of gewoon geen matras' maar ze hebben voor mij wel een matras geregeld dus ik hoop vannacht beter te slapen,
    Liefs Hanny

  • 04 Mei 2014 - 09:47

    Jeanne:

    Hallo Hanny leuk om weer iets van je te horen je reis is wel heel vol geboekt maar nu je twee weken op de zelfde plaats blijft ,is het misschien wat rustiger en kan je ook meer genieten ik hoop dat je vannacht goed kunt slapen wel heel lief die bezort heid van moon waneer moet moon geholpen worden wens haar maar sterkte je houd ons maar op de hoogte van je mooie reis heel veel lieve gr voor jullie allemaal

  • 04 Mei 2014 - 10:29

    Antonet.:

    Hoi Hanny.
    Ja ik geloof goed ,dat vermoeidheid begint te komen.
    Maar je krijg er heel wat voor terug .
    Ze leggen je wel in de watten he'.
    Hanny bedankt voor 't verslag ,en even rusten en weer door.
    jij ook een fijne zondag.
    Nog even en dan heel de maandag koffie drinken (gezellig)
    Hanny nog fijne vakantie.
    groetjes van ons allemaal.

  • 04 Mei 2014 - 15:22

    Joke En Jack Van Mil:

    Hallo Hanny,
    Wat een ellende als je op een plank moet slapen De mensen daar moeten maar geen last van hun rug hebben!
    Wij slapen liever op een wat zachtere ondergrond! Hopelijk slaap jij vannacht en de komende 2 weken nu ook wat beter!
    Heel veel groetjes ook aan Moon en Victor.
    Veel liefs en nog een fijne vakantie!
    Joke en Jack.

  • 05 Mei 2014 - 10:00

    Ellen:

    Hoi mam. Heb je vannacht wat beter geslapen? Ben benieuwd naar je volgende reisverslag. Gelukkig hebben we nu weer wat meer contact via Skype. Vijf weken is wel lang hoor, maar gelukkig zijn we al over de helft. De kinderen missen je ook heel erg. Romy gaat regelmatig opa helpen met boodschappen doen, stofzuigen etc. Lief hè? De komende drie dagen eet papa bij ons omdat hij met Erik bij Sanne gaat klussen, dat wordt dus aardappels eten........nou geniet er nog lekker van en ik hoor of zie je binnenkort wel weer. Groetjes aan Moon en Victor . Dikke knuffel van ons allemaal.

  • 05 Mei 2014 - 10:58

    Hanny Van Laarhoven:

    hoi. allemaal vannacht wat beter geslapen. vandaag een rustdag niks gedaan alleen wat boodschappen e. veel gelezen blij dat ik mijn e reader. bij heb.
    Moon. is nu aan het koken en ik lees jullie lieve berichtjes tot gauw maar weer. Hanny

  • 05 Mei 2014 - 12:30

    Jan En Ria:

    hoi Hanny,
    je maakt veel mee en ziet heel veel vandaag rustig aan dat zal je goed doen geniet van alles ,
    wij zijn vorige week met de nordic club wezen wandelen en eten was heel gezellig waren met 10 dames
    en 1 heer ,tot de volgende keer,

    groetjes van ons

  • 05 Mei 2014 - 13:19

    Jeanne:

    Hoi Hanny fijn dat je ook eens een dag niets moet en eens tijd hebt om lekker te luiren nog veertien dagen genieten van je mooie reis en ik hoor je volgende verslag weer graag net koffie gedronken met Antonette en even naar Patricia tuin geken de gr van mij voor jullie allemaal xx

  • 05 Mei 2014 - 22:51

    Barbara:

    Hoi Hanny
    Ja reizen is niet alleen pret maar ook wel eens afzien. Maar je wordt goed in de watten gelegd toch.
    Hopelijk heb je nog een fijne tijd. En als je dan weer thuis bent waardeer je weer extra wat je hier allemaal hebt. Geniet nog maar even van de mooie momenten in China. Liefs Barbara

  • 06 Mei 2014 - 13:31

    Bernadet:

    Hoi Hanny,
    Ik heb zojuist je blog weer gelezen. Superleuk verslag van de andere kant van de wereld. Wel leuk om het allemaal meé te maken, de trein, de drukte, de bedden ;) het echte China!
    Veel plezier nog en ik kijk uit naar je volgende blog, liefs, bernadet

  • 07 Mei 2014 - 14:45

    Jeanne M:

    Hoi Hanny.
    Ook deze keer weer je verslag gelezen en wat maak je allemaal mee.
    Op een plank slapen oei oei maar ook weer fijn dat ze voor jou een matras en kussen hebben gekocht.
    Wat zijn het toch lieve mensen.
    Ja Hanny maar de tijd vliegt voorbij je bent alweer 3 weken op vakantie en geniet nog maar van de laatste 2 weken.
    Zoals je leest voor Kees wordt goed gezorgd maar toch zal hij ook blij zijn dat je weer terug bent.
    En lief van Romy dat ze zo lief is voor OPA.
    Ik kijk weer uit naar je volgende verslag.
    Groetjes Cor & Jeanne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Ganzhou

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 8497

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: