hongkong - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu hongkong - Reisverslag uit Ganzhou, China van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

hongkong

Door: 1 mei

Blijf op de hoogte en volg Hanny

01 Mei 2014 | China, Ganzhou

Vandaag na een vermoeiende reis aangekomen in Hongkong .
Het vliegtuig had ruim 2 uur vertraging. Ipv 9.35 vertrokken we pas om 11.45. Al die tijd in het vliegtuig gezeten.
We zijn met een taxi naar het hotel gegaan daarna nog een rondje gelopen door Hongkong wat ik er van gezien heb niet mijn stad vies, vuil, een ongelofelijk puin zooitje. En heel heel veel mensen.
Morgen vertrekken we naar China voor 2 weken en dan nog een paar dagen Hongkong. Om toch ook de mooie dingen te zien.
Nu slapen want het was www lange dag .
Allemaal weer de groetjes en tot de volgende keer.
Liefs Hamburgers

  • 01 Mei 2014 - 20:50

    Jeanneh:

    Hallo Hanny nou dat is wel balen slaap dan nu maar lekker want je maakt wel hele lange dagen erg vermoeiend lijkt mij of valt dat mee nou dan maar weer een goede reis naar je volgende stad lieve gr Jeanne

  • 01 Mei 2014 - 20:56

    Barbara:

    Hoi Hanny,

    Wat fijn om zo vaak iets van je te vernemen. En wat heb je al veel gezien in een korte tijd.
    Ik hoop dat de 2 weken China de room op het toetje worden maar dat kan bijna niet mis gaan met zo'n fijne reisbegeleiders. Hanny nog een fijne reis en genieten maar.
    Liefs Barbara

  • 01 Mei 2014 - 23:57

    Bernadet:

    Hoi Hanny,
    Je hebt al heel wat afgereisd de laatste tijd. Als ik n dagje niet gekeken heb zit je al weer ergens andes.Hopelijk geen vertraging naar China. Goede reis en veel plezier in China.
    Groetjes, bernadet

  • 02 Mei 2014 - 11:48

    Antonet.:

    Hoi Hanny,
    Sorry een paar dagen niet gekeken naar de mail,
    Maar gelukkig hebben we een verslag van jouw.
    Nu denk je toch wel eens, wat is Nederland toch mooi ,rustig en schoon.
    Gelukkig ben jij een makkelijk persoon dat je overal vlug kunt aanpassen.
    Hanny geniet van de geweldige mooie vakantie
    veel groetjes ,van ons allemaal ook aan Moon en Victor.














  • 03 Mei 2014 - 16:46

    Jeanne M:

    Hallo Hanny.

    Hier ben ik ook weer en wat heb je al veel gezien in die paar weken .
    Kan je het nog allemaal verwerken maar je houd wel zeker een dagboek bij hé Hanny.
    Ik lees met plezier iedere keer je reis verslag en wat voor indrukken doe je allemaal op
    Dat Hongkong niet zo'n schone stad is heb ik al meer gehoord maar je gaat nu weer naar China en geniet daar maar weer van al het moois.
    Nog een fijne reis gewenst en maar weer tot je volgende verslag.
    Groetjes Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Ganzhou

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 8490

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: