19 april - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu 19 april - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Hanny Laarhoven - WaarBenJij.nu

19 april

Blijf op de hoogte en volg Hanny

21 April 2014 | Hong Kong, Hongkong

Hallo hier ben ik weer.
we zijn deze dag een boottocht gaan maken over een prachtig meer, de namen van steden zijn moeilijk te onthouden de natuur is hier heel mooi veel palm bomen met kokosnoten ook heel veel bananen bomen.

We eten hier 2 keer per dag rijst met heel veel verschillende gerchten erbij, ik probeer alles.
Op 2o april eerst mijn schoondochter gebeld om haar te feliciteren, in de middag zijn we met een gids een hoge berg gaan beklimmen bij 35 graden echt surveivel ik was nog nooit zo nat geweest van het transpireren, s' avonds bmet de gids uit eten geweest ook weer heel lekker,
Vandaag even rustig aan, morgen naart Malakka waar we een nachtje blijven.
zo dit was het weer voor eventjes, ik kan nog geen foto' s toe sturen komt nog wel moet even alles leren wer nu met de laptop van Victor omdat ik hier geen wifi heb, allemaal heel veel groetjes, vind het nog steeds heel erg leuk, ik wordt hier dan ook heel erg verwend. Liefs allemaal Hanny, Moon en Victor

  • 21 April 2014 - 08:48

    Antonet:

    Hanny wat fijn dat je al zoveel hebt gedaan
    De temperatuur is wel erg hoog ,
    Hier is het weer ook nog goed, gezellig he'' zo even contact.
    Moon en Victor zorgen geweldig voor jouw.
    Geniet zorg goed voor elkaar en tot het volgende berichtje.




  • 21 April 2014 - 09:10

    Hanny Van Laarhoven:

    Hoi antoinet leuk dat ik je even hoor we zijn nu weer bij een vriendin vn Moon waar ik cocos melk zit gr drink uit een kokosnoot heel erg lekker Liefs Hanny

  • 21 April 2014 - 12:32

    Hans Van De Ven:

    Hoi Hanny,

    Morgen alweer een week onderweg.
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen/meemaken.
    Gelukkig ben jij iemand die alles lust of wil proberen.
    Hebben jullie al friet gegeten?
    Veel plezier met z'n allen.

    Groetjes,

  • 21 April 2014 - 12:38

    Helma Willems:

    Hallo Hannie

    Heb zojuist even Cees gebeld want ik was je adres kwijt.
    Maar nu heb ik je dus gevonden.
    Wat fijn dat je het zo goed maakt in China, kan je goed tegen de hitte?
    Wens je heel veel plezier en wij blijven je volgen.
    Tussen haakjes afgelopen vrijdag zijn wij weer opa en oma geworden van een tweede kleindocher met de naam Jaydi.
    Groetejs uit Eersel
    Henk en Helma Willems

  • 21 April 2014 - 13:34

    Romy:

    Hoi oma! Volgens mij heb je het super naar je zin daar! Veel plezier! X Romy

  • 21 April 2014 - 14:19

    Jeanne:

    Hallo Hanny.
    Wat heb je al veel gezien en meegemaakt in die week dat je daar bent.
    Ze leggen je ook wel in de watten maar laat je ook maar verwennen door Moon en Victor.
    Leuk hoor overal waar je komt word je plezierig ontvangen.
    En het lekkere eten niet laten staan want het is vakantie hoor.
    Groetjes en tot je volgende verslag
    Cor & Jeanne

  • 21 April 2014 - 16:13

    Joke En Jack Van Mil:

    Hallo Hanny,
    Een week geleden hebben we nog samen gebabbeld!Nu heb je inmiddels al heel wat gezien en meegemaakt!
    Je wordt wel in de watten gelegd door Moon en Victor als we de verhalen goed beluisteren!
    Laat het je maar lekker welgevallen.Geniet er maar lekker van,want 5 weken zijn zo voorbij!
    Heel veel groetjes ook aan Moon en Victor.
    Alle goeds en een fijne vakantie,
    Joke en Jack.

  • 21 April 2014 - 17:14

    Karin:

    Hey Hanny, het klinkt erg goed allemaal daar. Net als in het liedje van kinderen voor kinderen?? Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot? haha. Heerlijk om je ervaringen te lezen, wat een belevenissen. Geniet er maar stevig van. je bent alweer bijna een week onderweg. Time flies. Lieve groetjes van ons allemaal!! Karin, Rinske en Famke

  • 21 April 2014 - 21:03

    Jeanne:

    Hoi Hanny leuk om te zien dat je het zo naar je zin hebt en al zo veel gedaan hebt,ik vind het leuk om op de hoogte te blijven van je geweldige rijs geniet nog maar lekker van je tijd daar lieve gr voor jullie allemaal xxxx

  • 21 April 2014 - 23:08

    Bernadet:

    Hoi Hanny,
    Leuk om je berichtje te lezen zo na de paasdagen. Kennen ze dat in China ook en paaseieren?
    Of hebben jullie alleen rijst?
    Je hebt echt al veel gezien en gedaan.
    Geniet er nog van de komende weken.
    Lieve groetjes uit Oirschot, bernadet

  • 23 April 2014 - 11:13

    Anja Bakker:

    Hoi Hanny,
    Wat leuk om weer van je te horen. Volgens mij wordt het een super reis en krijg je heel veel te zien. Blijf wel in beweging hè! Ik ben heel benieuwd naar de foto's.
    Heel veel plezier voor de komende tijd.
    Groetjes,
    Anja

  • 23 April 2014 - 21:32

    Ellen:

    Hoi mam, Je bent nu begonnen aan je tweede week in China, nog 4 te gaan! Elke dag kijken we even of er een berichtje van jou binnen is gekomen. gezellig en fijn om af en toe te skypen. Geniet ervan, maak maar veel foto's. Liefs Ellen en de rest

  • 24 April 2014 - 12:24

    Jeanne:

    Hallo Hannie gisteren met Antonette naar Den Haag geweest miste jouw wel op onze trein dag,maar doen het over als je weer thuis en uitgerust bent je hebt al veel gezien en gedaan lees ik nog een hele fijne tijd daaren gauw tot horens onze feestweek begint dus ik verveel mij ook niet de gr aan alle liefs Jeanne G

  • 24 April 2014 - 15:46

    Hanny Van Laarhoven:

    hallo
    vandaag naar Melakka geweest.grote stad morgen gaan we voor 2 dagen naar Melalka
    ouders van Moon. vandaag aangekomen zitten nu met heel veel mensen te eten in een chic restaurant hel wat anders dan die tentjes. langs de weg. ze hebben hier wel wifi waar ik vlug gebruik. van maak. liefst Hanny

  • 24 April 2014 - 17:23

    Jeanne:

    Hallo Hannie ik hoop dat je al je berichtjes vlug kunt lezen heb je wel even tijd voor je zelf lieve gr Jeanne G

  • 24 April 2014 - 19:17

    Antonet:

    Hanny, gaat ''t nog goed met benen en rug? elke dag een uitje kost ook natuurlijk veel energie van je
    en zeker omdat ''t zo warm is.
    wat mooi de foto's ,die maak je zeker er veel ?
    Wij mogen ook niet klagen ,t weer is nog steeds goed ,elke dag een paar uur zon en de temperatuur is zo rond de 19 graden .
    Veel groetjes aan Moon en Victor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hongkong

Hanny

Hoi Allemaal, Ik ben Hanny van Laarhoven getrouwd met Kees We hebben een dochter en een zoon en 2 schatten van kleinkinderen. ik ben met pensioen. Mijn grootste hobby is kaarten maken je vind me dan ook op diverse hobby beurzen waar ik demonstratrice ben voor de firma Link Inter- Trade Marketing. Verder lees ik graag en bij mooi weer ga ik fietsen of Nordic wandelen.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 8482

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 20 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: